خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه سلام الله علیها خمینی شهر

 فروشگاه حجاب و عفاف فاطمی در حسینیه ثارالله خمینی شهر

فروشگاه ملزومات حجاب و عفاف فاطمی از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهرو با همکاری اداره آموزش وپرورش در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۳۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ همزمان با ۹دی ماه دهه بصیرت و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و با هدف حمایت از تولید داخلی، فروشگاه عفاف و حجاب در خیمه شهدای بسیج حسینیه ثارالله خمینی شهر برپا گردید.

در این فروشگاه محصولاتی مانند انواع چادر قواره ای و دوخته شده در طرح های مختلف (عبا عربی، لبنانی، حسنا، عبا یسنا، صدفی، دانشجویی، خبرنگاری و ....) چادر سه بعدی رنگی، چادر نمازی، مقنعه، روسری و شال و ... در معرض نمایش و فروش قرار گرفته و با تخفیف ویژه(تخفیف۲۰تا۴۰٪) به فروش می رسد.

اهداف برگزاری این نمایشگاه شامل معرفی ظرفیت‌های طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب، کمک به اشاعه وگسترش فرهنگ عفاف و حجاب درجامعه، فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان جهت دسترسی و خرید محصولات عفاف وحجاب، بستر سازی و به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مولفه‌های هویت اسلامی، ایرانی درعرصه پوشش و سبک زندگی است.

شایان ذکر است فروشگاه عفاف و حجاب از ۱۰تا ۲۹ دی ماه به مدت سه هفته از ساعت۱۵:۰۰ تا۱۹:۰۰ درحسینیه ثارالله برقرار است و مورد استقبال بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان و عموم مردم نیز قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار